ΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ενημέρωση για τον Covid-19

Μέτρα Προστασίας στο Prima Vista Boutique Hotel & Spa

Όροι και προϋποθέσεις πολιτικής σύμφωνα με τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου, με τις οδηγίες της Ελληνικής Κυβερνήσεως και του ΕΟΔΥ στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του COVID 19 (Τεύχος Β΄2084/30.5.20 – Τεύχος Β’ 1632/21.04.21)   Αγαπητέ πελάτη, Με σκοπό και στόχο την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού, την προστασία και την ασφάλεια όλων μας, σας ενημερώνουμε πως (άρθρο 2/8 Ε & 19364Ε) στα πλαίσια του GDPR τηρείται αρχείο επισκεπτών για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας και με σεβασμό σας γνωστοποιούμε τα παρακάτω:
 
  • Άρθρο 4: Αναρτημένο στην υποδοχή της επιχείρησης βρίσκεται το πιστοποιητικό «First Health» το οποίο αποδεικνύει πως η επιχείρηση:
  1. Α4: τηρεί πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου
  2. Α1: έχει ορίσει συντονιστή ο οποίος
  3. Β4.5: Διενεργεί Self Test στο σύνολο του προσωπικού του καταλύματος τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
  4. Α5: Διενεργεί Self Test στους διαμένοντες κατόπιν αιτήματος καθ’όλη την διάρκεια της παραμονής τους
  5. Α3: Συνεργάζεται με δομή υγείας / ιατρό που ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ
  6. Γ: Έχει αναπτύξει εγγράφως Σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος (Παράρτημα ΙΙΙ)
  7. Ε: Διατηρεί Βιβλίο συμβάντων
  8. Ζ5: Φέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό (medical kit)
  9. Άρθρο 3: Είναι εκπαιδευμένος άρτια ώστε να χρησιμοποιήσει τον ανωτέρω εξοπλισμό σε περίπτωση αντιμετώπισης ύποπτου κρούσματος
  10. Ζ6: Έχει εκπαιδεύσει και ενημερώσει το υπόλοιπο προσωπικό για την φύση του ιού, τις μεθόδους προστασίας και ενημέρωσης των πελατών και τους τρόπους αναγνώρισης ύποπτου κρούσματος με διακριτικότητα και εχεμύθεια
 
  • Άρθρο 2/8Δα: Σε συνεργασία με εξωτερικό διαπιστευμένο συνεργάτη τηρείται πιστοποιημένη μέθοδος απολύμανσης δωματίων με πρόγραμμα
    1. Από εκπαιδευμένο προσωπικό
    2. πριν την άφιξη και
    3. μετά την αναχώρηση των ενοίκων, καθώς και
    4. όλων των στεγασμένων κοινόχρηστων χώρων στο σύνολο της εγκατάστασης καθημερινά
Τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται είναι φιλικά προς το περιβάλλον, απολύτως ασφαλή προς τον άνθρωπο και τα ζώα και φέρουν πιστοποίηση για κάθε εφαρμογή ξεχωριστά
 
  • Άρθρο 2/ 8Δβ: Η επιχείρηση έχει λάβει έγκριση λειτουργίας, με πιστοποιητικό ελέγχου και χημικό καθαρισμό, κλιματιστικών μονάδων για την πρόληψη της Νόσου των Λεγεωνάριων
  • Άρθρο 1/2α: Τα Μέσα Ατομικής Προστασίας (μάσκα, αντισηπτικό) επιβάλλονται χρήσης από το σύνολο του προσωπικού του ξενοδοχείου
  • Άρθρο 1/2β: Τηρούμε όλοι πάντα την υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή αντισηπτικό διάλυμα, προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής
  • ΙΗ4: Αντισηπτικοί σταθμοί υπάρχουν περιμετρικά στους χώρους της εγκατάστασης σε επάρκεια και διαθέσιμοι για όλους και ανάλογες αναρτήσεις ενημερωτικών πινακίδων
  • ΙΗ3: Οφείλουμε όλοι να τηρούμε τις αποστάσεις (2 μέτρα) και να αποφεύγεται ο συνωστισμός

ΣΤ2, ΣΤ3: Το παρόν κοινοποιείται σε όλους τους εσωτερικούς, εξωτερικούς φορείς και τα ενδιαφερόμενα μέρη στην ιστοσελίδα της επιχείρησης www.primavista.gr και στην Exclusivi app. Επιπλέον ενημέρωση είναι θα σύντομα διαθέσιμη μέσω των τηλεοράσεων των δωματίων όπου χρησιμοποιείται για επείγουσες καταστάσεις.    

Πρωτόκολλο υποδοχής:

Το προσωπικό
  • Ζ1, Ζ7, Ζ8, Ζ9, Ζ15: Τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του ιού (ΜΑΠ, προσωπική υγιεινή, προσφορά αντισηπτικού χεριών, απολύμανση επιφανειών και key cards, διαχωριστικά χώρου, επαρκής εξαερισμός χώρου)
  • Ζ10: Γίνεται κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου υποδοχής επισκεπτών με προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης σε απόσταση δύο μέτρων μεταξύ παρευρισκομένων, όπως και κατάλληλη διάταξη των επίπλων
  • Ζ3: Ενημερώνει για την πολιτική του καταλύματος και παρέχει σχετικές πληροφορίες παρόχων υγείας και εξοπλισμού μέτρων ατομικής προστασίας , στην περιοχή, όταν αυτά ζητούνται
  • Ζ4: Αναρτά ενημερωτικές πινακίδες βασικών υγειονομικών οδηγιών και σημάνσεων
  • Ζ16: Τηρεί πρόγραμμα διεύρυνσης διάρκειας check in και check out μεταξύ διαμονών (Check in στις 15:00 και Check out στις 11:00)
  • Ζ11, Ζ13: Αποφεύγει τον συνωστισμό κατά το check in – check out, με τήρηση αποστάσεων, σύντομα θα δίνεται η δυνατότητα check in σε υπαίθριο χώρο ή με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων εξυπηρέτησης πελατών
  • Ζ12: Η ηλεκτρονική εφαρμογή Exclusivi για υπολογιστές, smart phones & tablets σύντομα θα λειτουργεί και θα ενισχύεται καθημερινά προκειμένου οι διαμένοντες να κοινοποιούν άμεσα και ανέπαφα τις ανάγκες τους στην υποδοχή του ξενοδοχείου
  • Ζ14: Πραγματοποιείται η ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής και ηλεκτρονική αποστολή παραστατικών
  • Ζ17: Απαγορεύει την είσοδο στα δωμάτια σε μη διαμένοντες
  • Ζ1: Συνιστά τον καθαρισμό των Club cars σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • ΙΗ6: Επιβάλλεται Self service parking εντός προκαθορισμένων χώρων του ξενοδοχείου
 

Πρωτόκολλο Υπηρεσίας δωματίων και καθαριότητας

  • Η6: Το προσωπικό τηρεί ΜΑΠ
  • Η9: Επιτρέπεται ο καθημερινός καθαρισμός δωματίου, αλλαγής ιματισμού και πετσετών κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη
  • Η8: Δεν επιτρέπεται ο καθαρισμός του δωματίου ύποπτου ή επιβεβαιωμένου κρούσματος παρά μόνο σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ
  • Η15: Τοποθετείται ενημερωτικό υλικό με στόχο την πληροφόρηση του πελάτη για το πότε και πως απολυμάνθηκε το δωμάτιο
  • Η10: Πραγματοποιείται απολύμανση υφασμάτινων επιφανειών με ατμοκαθαριστή
  • Η1: Τηρείται πρόγραμμα καθαριότητας και απολύμανσης δωματίων και στεγασμένων κοινόχρηστων χώρων
  • Η3: Ενισχύεται η υπηρεσία υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικά σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» και επίπλων
  • Η4: Πραγματοποιείται καθαρισμός και αερισμός στα δωμάτια κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών
  • Η16: Τοποθετούνται ατομικά αντισηπτικά υγρά σε κάθε δωμάτιο
  • Η13: Τοποθετούνται καλύμματα μιας χρήσης σε χειριστήρια τηλεοράσεων
  • Η11: Διατίθενται τα είδη mini bar, βραστήρα, καφετιέρας και λοιπών σκευών
  • Η12: Διατίθενται τα κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλής χρήσης
  • Η18, Η19: Τηρούνται κανόνες υγιεινής κατά την διαλογή ακάθαρτων λινών και τοποθέτηση αυτών σε σακούλες, κλειστές κατά την μεταφορά τους στους χώρους πλυντηρίων
  • Η20: Διαχωρίζονται οι περιοχές ακάθαρτων και καθαρών λινών
  • Η22: Έλεγχος τήρησης απαιτούμενων μέτρων από πιστοποιημένο εξωτερικό συνεργάτη υπηρεσίας καθαρισμού του ιματισμού
  • Η23, Η24: Το προσωπικό μέριμνα για την διατήρηση ελέγχου μέτρων παράδοσης- παραλαβής ειδών ιματισμού κατά την μεταφορά και την αποθήκευση τους
 

Πρωτόκολλο για τις υπηρεσίες εστίασης (κουζίνα)

  • Θ1: Τηρούνται κανόνες υγιεινής τροφίμων
  • Θ2: Η παραλαβή των εμπορευμάτων γίνεται με χρήση ΜΑΠ
  • Θ3, Θ4: Τηρείται η χρήση ΜΑΠ, υγιεινής και αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων κουζίνας και δεν επιτρέπεται η είσοδος στους μη έχοντες εργασία
 

Πρωτόκολλο για τις υπηρεσίες εστίασης (Χώρο πρωινού, εστιατορίου, μπαρ, παραλίας, υπηρεσίας δωματίου)

  • Θ7: Το προσωπικό τηρεί ΜΑΠ
  • Η παραγγελία λαμβάνεται με μέθοδο QR menu και αποφεύγεται η διάθεση έντυπου υλικού
  • Θ8, Θ10: Σε χαμηλή πληρότητα το πρωινό γεύμα παρέχεται σερβιριζόμενο, χωρίς μπουφέ, με ατομικές μερίδες και συσκευασμένα ατομικά προϊόντα/ συνοδευτικά, όπου αυτό είναι εφικτό
  • Θ11: Σε υψηλή πληρότητα το πρωινό γεύμα παρατίθεται σε buffet και απαιτείται η χρήση αντισηπτικού κατά την είσοδο και έξοδο από το buffet. Το σερβίρισμα πραγματοποιείται από τον πελάτη με την χρήση γαντιών τα οποία απορρίπτονται σε κάδο απορριμμάτων στο τέλος του Buffet. Τα προϊόντα είναι συσκευασμένα σε ατομικές μερίδες ή καλυμένα όπου αυτό είναι εφικτό
  • Θ8, Θ10: Η διάθεση ημιδιατροφής, πλήρους διατροφής, γευμάτων και ποτών είναι ala cart και παρέχονται σερβιριζόμενα με ατομικές μερίδες, συσκευασμένα ατομικά προϊόντα/ συνοδευτικά, συσκευασίες μιας χρήσης όπου αυτό είναι εφικτό. Σε περίπτωση παράθεσης γεύματος/ δείπνου σε buffet τηρούνται τα μέτρα όπως ορίζονται κατά την διάρκεια του πρωινού buffet
  • AΘ8: Καθαρίζονται επιμελώς όλα τα είδη και σκευή τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από τον πελάτη ή το προσωπικό
  • Θ8: Μετά από κάθε αλλαγή πελατών καθαρίζονται και απολυμαίνονται τα καθίσματα και τα τραπέζια ενώ υπάρχει απολυμαντικό μέσο περιμετρικά του χώρου
  • Τοποθετείται προστατευτικό χώρισμα στο κεντρικό Bar του ξενοδοχείου
  • Επιτρέπεται η χρήση του Bar μόνο για καθήμενους πελάτες ανά δυάδα. Κάθε δυάδα σκαμπό θα πρέπει να απέχει 1,50 μέτρα
  • Απαγορεύεται για τον όρθιο πελάτη η χρήση των μπαρ καθώς και ο συνωστισμός
  • ΙΗ5: Η διάταξη των σετ τραπεζιών διατηρεί την απόσταση 2 μέτρων σε κάθε κατεύθυνση
  • Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων που βρίσκονται σε διαφορετικά τραπέζια ορίζονται τα 90 εκατοστά
  • Ορίζεται μέγιστος αριθμός 6 ατόμων ανά τραπέζι με εξαίρεση την περίπτωση οικογενειών με περισσότερα μέλη
*Συμπληρωματικά για τις υπηρεσίες εστίασης σε οργανωμένη παραλία
  • Η διάταξη των αξόνων των ομπρελών διατηρεί την απόσταση των 4 μέτρων σε κάθε κατεύθυνση
  • Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ξαπλωστρών που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές ομπρέλες ορίζονται τα 2 μέτρα
  • Τοποθετούνται διάδρομοι οι οποίοι εξασφαλίζουν την κίνηση των λουόμενων και την τήρηση των αποστάσεων μεταξύ τους
  • ΙΒ9: Μετά από κάθε αλλαγή πελατών καθαρίζονται και απολυμαίνονται οι ξαπλώστρες και τα τραπέζια
  • Η παροχή προϊόντων πραγματοποιείται αποκλειστικά σε πακέτο και παραδίδεται στην ξαπλώστρα του πελάτη
  • Επιτρέπεται η διάθεση πετσετών στους λουόμενους
 

Πρωτόκολλο λειτουργίας εξωτερικής πισίνας, υδρομασάζ και δικτύου ύδρευσης

  • ΙΒ2: Τήρηση κανόνων καθαρισμού εγκαταστάσεων και χημικής ανάλυσης υδάτων
  • ΙΒ3: Σωστή λειτουργία και συντήρηση των συστημάτων χλωρίωσης και χειρωνακτικός έλεγχος επιπέδου χλωρίου κατά την διάρκεια της λειτουργίας της εγκατάστασης και καταγραφής τιμών ημερησίως
  • ΙΒ4: Ρύθμιση τιμών ΡΗ και καταγραφή τιμών ημερησίως
  • ΙΒ5: Αποφυγή συνωστισμού (ένας λουόμενος ανά 5 m2)
  • ΙΒ6: Η χρήση των ντουζ διαχωρίζονται με αδιαφανές διαχωριστικό
  • ΙΒ7: Η διάταξη των καθισμάτων ορίζεται στα 2 μέτρα ανά κατεύθυνση
  • ΙΒ9: Μετά από κάθε αλλαγή πελατών καθαρίζονται και απολυμαίνονται οι ξαπλώστρες και τα τραπέζια
  • ΙΒ10: Επιτρέπεται η διάθεση πετσετών στους λουόμενους
 

Πρωτόκολλο λειτουργίας υπηρεσιών ατομικών περιποιήσεων, υπηρεσίες ομορφιάς και λοιπών κοινόχρηστων εγκαταστάσεων Spa – Sauna – Massage – Jacuzzi – Gym (Αρθρο 2/8 ββ i-vi). Τα παρακάτω λειτουργούν αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού με εξωτερικό συνεργάτη της επιχείρησης

  • Το υδρομασάζ και η σάουνα χρησιμοποιούνται ατομικά ή με άτομα της ίδιας οικογένειας. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό νερό για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή για αερισμό των χώρων μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.
  • Ο χώρος του γυμναστηρίου και του μασάζ χρησιμοποιούνται ατομικά ή με άτομα της ίδιας οικογένειας. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και αερίζονται για τον επόμενο πελάτη.
  • Οι υπηρεσίες ομορφιάς παρέχονται κατόπιν αιτήματος του πελάτη με ραντεβού. Πριν, κατά την διάρκεια και μετά του προγραμματισμένου ραντεβού θα τηρείται η καθαριότητα και απολύμανση του χώρου, του εξοπλισμού και των σκευών που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και ΜΑΠ και από τα δύο μέρη.

  • Τα παραπάνω μέτρα λαμβάνονται από την Ελληνική Κυβέρνηση και ενσωματώνονται στην πολιτική της επιχείρησης αποκλειστικά και μόνο για την εξασφάλιση της ποιοτικής και ασφαλούς διαμονής των πελατών μας, με σεβασμό στην προσωπικότητα και την μοναδικότητα του ατόμου και κάθε άλλο παρά προσβλητικό χαρακτήρα έχει.